Friday 26 June 2009

ALL ABOUT ME- בעצם רק ממש חלק קטן


THIS LO was PUBLISHED IN SCRAPSTREET. COM MAGAZINE'S April ISSUE
בחרתי את ה" אני השני"- ALTER EGO- את עירית שלא כולם מכירים , עירית של בוקר, הזומבית המהלכת
שלא ישנה בלילות ולכן לא מתפקדת בבקרים.
כבר שנים שאני מעדיפה לעבוד במרפאה רק משמרת שניה- כיוון שבשעות הבוקר אני בן אדם בלתי נסבל-
תנסו אתם להיות נסבלים אחרי 2-3 שעות שינה בלילות.
אז צלמתי את אביזרי הבוקר שלי (ממש לא בריאים- אף אחד מהם, גם לא החדשות בעיתון) ועשיתי דף על עצמי
הבסיס- קרדסטוק של DCWV, דף ביניים- PRIMA, בלוק כיתובים- רבע מדף PAINTABLE של PRIMA,
הכותרת- מזכייה שלי בחברה אוסטרלית- הם היו כנראה נביאים של העשייה שלי, החותמת של שעון- מכוון כל הזמן ל 9 בבוקר- של TIM HOLTZ, וכמובן - אני לא יודעת לעצור בקישוטים- אז ראב אונים של K&CO (כוללים אבני חן)
היו לתוספת, וגם סיכות של MMוגם סוגריים מסט עתיק של MM שעברו צביעה והבלטה חמה ושוב צביעה עד שקבלו
צבע שרציתי (בערך מה שרציתי..)
כתבתי אנגלית.
כעת לטובת דוברי שפת הקודש התרגום של הכתוב- גם לא ממש רואים את הכתוב אחרי דיסטרס עם דיו
"אינני אדם של בוקר.אם תעירו אותי לפני 9 בבוקר אהיה סביר להניח " בסגנון זומבי" עד שאשתה את הקפה הראשון
כרופאת שיניים אני בהחלט מודעת לכך ש" עישון הורג"(סביר להניח), אבל זו התמכרותי ואני זקוקה לה -
לטוב ולרע.
ויום גם לא יהיה יום בלי עיתון הבוקר שלי..
זהו. זו אני ,שחלקם מכירים וחלקם- יכירו כעת..
הדף הבא על עצמי יהיה על איך אני לא מזהה פרצופים ולכן לא אומרת שלום- פגם רציני, אבל אני גם מסתובבת
ללא משקפיים(ואני די עיוורת) וגם לא ממש זוכרת פרצופים- ולכן אני עושה פדיחות לרוב.
אבל זה בדף אחר- קודם נמצא תמונות להדגשה.

5 comments:

kellyjean said...

Great take on the TTS LO! Best wishes with the giveaway!

Jess said...

that is so fantastic..I love those papers and great title! thanks so much for playing along with our Scrapping out LOUD! challenge...hope to see you play along again

Mona said...

thanks for take part at stamp with fun
Hugs Mona swf-team

Anonymous said...

fantastic work !!thanks for joining in our challenge.
hugs tina46
swf-team

Patter Cross said...

This is stunning! Love everything you did on this amazing layout! Thanks for playing along at TTS!

Popular Posts