Tuesday 19 May 2009

גיסתי חוגגת בשבת את יום הולדתה ה 60..


This " good old days" card will be published in DECEMBER issue of Scrapbooks news and review. com on line magazine!!



היא לא ממש חוגגת, יותר בוכה על הגיל ועל התרגיל(גם יצאה לגמלאות לפני כמה חודשים..)
אני זוכרת עד כמה היא אהבה את התקופה שלה בשליחות בפלורידה ואיך עשר שנים אחרי
הסתובבה עם חולצות מיקי מאוס מדיסניי.
אז קניתי לה כותנת לילה עם מיקי מאוס- כדי שתחזור לימיה הטובים ועשיתי שני כרטיסי ברכה.
למה שניים? כי לא ממש החלטתי איזה מהם לתת.
שניהם נעשה בסגנון וינטג'י מובהק- ותודה לאלונה מפורום שלנו על החזרת המוזה לסגנון.
כרטיס ראשון נעשה על פי סקיצה של CARD PATTERNSמספר 15- סוג של אתגר,
לא חושבת שיש פרסיםוהוא באמת מדבר על ימים טובים שהיו ואולי עוד יהיו.
השתמשתי בבסיס קרדסטוק של AC, נייר מדוגם של K&CO(חולה על הפדים האלה שמיועדים למטינג,
אבל כל כך חבל להשתמש בהם למטינג, כי הם עם טקסטורה של בד קנווס, דו צדדיים וכל כך מתאימים
לכרטיסי ברכה בגלל יכולת השילוב של אותו הדף או שניים- שלושה דפים מסט ביצירה אחת ).
לפני כמה שבועות ישבנו אנוכי עם חברותיי הטובות ענת בן טוב ועינת ועשינו מיני סדנה
עצמית בהחתמות עם RESIST ואמבוסינג
ונשארתי עם כמות רצינית של " חומר מוחתם" שלא מצאתי לו שימוש.
אז הנה מצאתי!!
קצת פרחי פרימה (שאני לא אוסיף קצת פרחים?), וקצת שיפשוף (שאני לא אשפשף?),
וסיכת משי SEI וחתיכת חוט שמישהי פעם נתנה לי במתנה
וחתיכת תחרה עתיקה שפעם קיבלתי בהחלפה וכמובן איזה חיתוך של SPELLBINDERS....
וואלה!! הנה הוא הבייבי הוינטג'י החדש.
ואז ראיתי עוד המון פוטנציאל שכבר היה זרוק על השולחן ועשיתי כרטיס נוסף.
הפעם לפי סקיצת אתגר IHEARTTOSTAMP
והפעם ללא חותמות, אבל ממש בסגנון דומה:
אותו פד נייר של K&CO, קרדסטוק בסיס של AC, חיתוכי SPELLBINDERS,
פרפר MADELEINE - אותו סט של נייר מדוגם, חיררתי בפאנצ' גבולות של EK-
אני מאוהבת בו קשות, המון דיסטרס של דיו חום, אבני חן ואז חשבתי על כיתוב..
ומה שהתחבר לי לפרפרים הייתה מילה FREE- חופשי כמו פרפר.
וגיסתי כעת חופשיה- מילדים קטנים, מהתחייבויות לוחצות, מניהול בית רב משתתפים, בקיצור- אמנם היא לא אוהבת את הגיל, אבל שתתחיל לאהבו את התגריל.וכעת אולי תעזרו לי לבחור איזה מבין השניים
לתת לה בשבת ואיזה לשמור לאירועים אחרים..

No comments:

Popular Posts